انگلیسی؛ ایجاد وفاداری به نام تجاری از طریق مالکیت سهام فردی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 0
قیمت: 23000 تومان
بخشی از متن:
![endif]–>
انگلیسی؛ ایجاد وفاداری به نام تجاریاز طریق مالکیت سهام فردی
دسته بندی: pdf
نوع فایل: pdf ( آماده پرینت)
تعداد صفحه : 10 صفحه
توضیحات فایل :
Abstract: Building brand loyalty has become moreimportant yet more difficult to achieve in today’s marketplace. This researchinvestigates a possible avenue for building brand loyalty that is not directlyrelated to the marketing of the product – attracting individual investors inthe brand’s corporate parent. A survey of over 500 individual investorsrevealed that individual investors do tend to buy brands from companies inwhich they hold stock and investors may buy stock in a company because theyhave experience with the brand. In contrast with brand loyalty where consumerswill not buy competitive offerings individual investors indicated they wouldbuy competitive offerings suggesting that stock ownership is more likely tolead to repeat purchase behavior but not brand loyalty.
Keywords: Brand loyalty Repeat buying Buyingbehaviour Investors stocks and shares Author(s): Denise D. Schoenbachler Geoffrey L.Gordon and Timothy W. Aurand Source: Journal of Product & Brand Management Volume 13-Number 7 · 2004 ·pp. 488-497 Subject: مدیریت بازاریابی Category: مقاله مجله Release Date: 2004
برای مشاهده توضیحات فایل انگلیسی؛ ایجاد وفاداری به نام تجاری از طریق مالکیت سهام فردی اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل باکیفیت انگلیسی؛ ایجاد وفاداری به نام تجاری از طریق مالکیت سهام فردی روی دکمه زیر کلیک نمائید
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی
✔️ خرید از فروشگاه سیدا بزرگترین و معتبرترین فروشگاه فایل ایران
✔️ دانلود فوری و مستقیم بلافاصله بعد از پرداخت
✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
✔️ انگلیسی؛ ایجاد وفاداری به نام تجاری از طریق مالکیت سهام فردی
✔️ پشتیبانی 24 ساعته پیامکی با شماره 09214087336