مقاله ترجمه شده آیا تبلیغات اثری روی قصد خرید برند (نشان تجاری) فروشگاهی دارد؟ یک چهارچوب مفهومی
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 0
قیمت: 37600 تومان
بخشی از متن:
![endif]–>
مقاله ترجمه شده آیا تبلیغات اثری رویقصد خرید برند (نشان تجاری) فروشگاهی دارد؟ یک چهارچوب مفهومی
دسته بندی: word
نوع فایل: docx ( آماده پرینت)
تعداد صفحات: 21 صفحه
توضیحات فایل :
مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی؛ آیاتبلیغات، اثری قصد خرید برندِ(نشان تجاری) فروشگاهی دارد؟ یک چهارچوب مفهومی، درقالب و در حجم 21 صفحه، به همراه مقاله زبان اصلی.
فایل زبان انگلیسی 9صفحه و مربوط به سال 2012 می باشد.
عنوان مقاله زبان اصلی:
Doesadvertising matter to store brand purchase intention? A conceptual framework
سال انتشار: 2012
محل انتشار: Journal of Product & BrandManagement
بخشی از مقدمه:
استراتژی نام تجاری(برند) فروشگاهی یکعمل معمولی اتخاذ شده توسط خرده فروشان در سراسر جهان است، به عنوان بخشی از تلاشتولیدکننده- خرده فروش برای کنترل بازار(هوک، 1996؛ برت، 2000). برندهای فروشگاهی، همچنین به عنوان برچسبمخصوصی که نشانگر محصولات تولید شده از طرف خرده فروشان است و یا تحت نام تجاریخود خرده فروشان به فروش می رسد، تعریف می گردد. مفهوم نام تجاری به عنوان وسیله ایبرای کسب سهم بازار بیشتر و ایجاد حاشیه سود بالاتر برای خرده فروش و در عین حالارائه قیمت خوب و منصفانه به مشتریان برای محصولات مشابه با برند ملی مورد توجهقرار گرفته است (ناندن و دیکینسون، 1994). اگر چه برخی از خرده فروشان تاکیدبیشتری بر کیفیت محصول دارند تا قیمت آن، برندهای فروشگاهی به طور سنتی بر اساس قیمتشانمورد مبادله قرار گرفته و بخشی از بازار را که نسبت به قیمت حساسیت دارند، مورد هدفقرار داده اند(هوک و بانرجی، 1993).
برای مشاهده توضیحات فایل مقاله ترجمه شده آیا تبلیغات اثری روی قصد خرید برند (نشان تجاری) فروشگاهی دارد؟ یک چهارچوب مفهومی اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل باکیفیت مقاله ترجمه شده آیا تبلیغات اثری روی قصد خرید برند (نشان تجاری) فروشگاهی دارد؟ یک چهارچوب مفهومی روی دکمه زیر کلیک نمائید
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی
✔️ خرید از فروشگاه سیدا بزرگترین و معتبرترین فروشگاه فایل ایران
✔️ دانلود فوری و مستقیم بلافاصله بعد از پرداخت
✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
✔️ مقاله ترجمه شده آیا تبلیغات اثری روی قصد خرید برند (نشان تجاری) فروشگاهی دارد؟ یک چهارچوب مفهومی
✔️ پشتیبانی 24 ساعته پیامکی با شماره 09214087336