نوشتن؛ راهی برای آرام شدن

در بسیاری از مواقع به هنگام ناآرامی‌ می‌توانید از طریق نوشتن آرامش خود را بدست آورده و به راحتی سبب تسکین آلام خود شوید؛ فقط کافی است که یک قلم و کاغذ برداشته و ناراحتی‌های خود را بنویسید.

بازدید :

زمان تقریبی مطالعه :

تاریخ :

بروز مشکلات و سختی‌ها در زندگی هر آدمی کاملا طبیعیه و خیلی بعیده که کسی پیدا بشه و بگه من تا حالا تو زندگیم سختی نکشیدم، من تا کنون طعم ناراحتی رو نچشیدم.

آدم‌ها متفاوت اند و هر کسی راه حل خاص خودش رو برای حل مشکلات و سختی‌های زندگی به کار می‌گیره.

اما در این بین یک روشی هم وجود داره که اصلا نیاز به داشتن استعداد هنری خاصی نیست و میتونه خیلی در درمان مشکلات ما موثر و مفید باشه و اون نوشتار درمانی هست.

شاید تعجب بکنید امروز در علم روانشناسی و حتی در پزشکی یک روش درمانی داریم به اسم نوشتار درمانی.

خیلی وقت‌ها ما نا آرامی‌هامون رو می‌تونیم با نوشتن درمان بکنیم فقط کافیه یک سررسید بردارید، قلم و کاغذ بردارید و دل نگرانی‌هاتون رو بنویسید،آرزوهاتون رو بنویسید، تجربیاتتون رو بنویسید، وقایع نگاری بکنید، مادرها اگر با نوشتن انس پیدا بکنند حتما در تربیت فرزند موفق تر میشن.

شما هر شب یه ساعتی قرار بدید. تو یک آرامشی شروع کنید تجربه‌های روزانه‌تون رو نوشتن. امروز بچه من پرخاش کرد. در برابر پرخاش اون، این مسیر رو حرکت کردم. امروز بچه من ناسزا گفت. زبانش بی ادبی کرد و من در برابر ناسزاهای بچه‌ام اینگونه عمل کردم.

فردا، پس فردا، ماه بعد، دو ماه بعد. اگر شما این مسیر رو ادامه بدید، هم به فرمول‌های مجرب می‌رسید هم احساس می‌کنید که آرام می‌شید.

شما استاد نمی‌خواهید شما نیازی نیست با مهرت‌های نویسندگی آشنا باشید. یک کار ساده و معمولی. یک خودکار، یک کاغذ. روزانه‌های خودتون رو بنویسید، مادرانه‌های خودتون رو بنویسید. اون وقت ببینید که چقدر این قرص برای شما جادوگری خواهد کرد.

اگه از این پست خوشتون اومد، ما رو به دوستاتون معرفی کنید.


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .

نظر دهید

پاسخ دهید