پاورپوینت تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 0
قیمت: 43000 تومان
بخشی از متن:
پاورپوینت تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..pptx) (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد اسلاید : 17 اسلاید
توضیحات فایل :
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید، در حجم 17 اسلاید، همراه با توضیحات کامل. این فایل می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای دروس مدیریت بازاریابی و … ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.
قسمتی از متن:
درگیری در ابتدا توسط چریف و کانتری در سال 1947 به صورت بحث خود درگیری مطرح شد. کروگمن نیز در سال 1966 برای اولین بار مفهوم درگیری را در بازاریابی به کاربرد و شرح داد چگونه درگیری پایین بر تبلیغات تلویزیونی اثر دارد.
مفهوم درگیری از روانشناسی اجتماعی سرچشمه گرفته است و به منظور حالت ذهنی روانشناختی است که نشان دهنده درجه اهمیت و ربط شخصی یک موضوع یا یک تبلیغ یا محصول است .
فهرست مطالب:
مقدمه
تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید
ادبیات درگیری
مفهوم درگیری
تصمیم گیری کم درگیرانه و زیاد درگیرانه
دسته بندی درگیری
سطوح درگیری از دیدگاه زایچکویسکی
فاکتور هایی که بر سطح درگیری مصرف کنندگان اثر میگذارند
تاثیر درگیری بر روی تصمیم خرید
انواع تصمیمات خرید و درگیری مصرف کنندگان
عوامل تعیین کننده سطح درگیری مصرف کننده
انواع ریسک در درگیری خرید از نظر کاپلان(1974)
نتیجه گیری
منابع و مآخذ
برای مشاهده توضیحات فایل پاورپوینت تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل باکیفیت پاورپوینت تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید روی دکمه زیر کلیک نمائید
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی
✔️ خرید از فروشگاه سیدا بزرگترین و معتبرترین فروشگاه فایل ایران
✔️ دانلود فوری و مستقیم بلافاصله بعد از پرداخت
✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
✔️ پاورپوینت تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید
✔️ پشتیبانی 24 ساعته پیامکی با شماره 09214087336