پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 0
قیمت: 41000 تومان
بخشی از متن:
پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..pptx) (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد اسلاید : 19 اسلاید
توضیحات فایل :
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف، در حجم 19 اسلاید، همراه با تصاویر.
بخشی از متن:
بازاریابی انبوه یا یکنواخت: در این حالت مدیر بازاریابی با فرض این که کالای آنها با سلیقه همه افراد سازگار است محصول تولیدی خود را با یک شکل و در یک اندازه و بسته بندی یکسان به همه خریداران عرضه می کند و هیچ تنوعی در محصول دیده نمی شود، لذا تولید به صورت انبوه است.
فهرست مطالب:
دلایل اینکه با تمامی متقاضیان بالقوه و بالفعل نمی توان رفتار مشابهی داشت
مزایای تقسیم یک بازار بزرگ نا متجانس به خرده بازارها
سیر تکاملی تقسیم بازار
بازاریابی انبوه یا یکنواخت
بازاریابی انبوه یا یکنواخت
بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا
بازاریابی متمرکز یا هدفدار
معیارها و ضوابط تقسیم بازار
تقسیم جغرافیایی
تقسیم جمعیتی
متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن
روانی
رفتاری
عوامل موثر در تقسیم بندی بهینه بازار
سه استراتژی تعیین بازار هدف
استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی )
استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)
استراتژی بازاریابی متمرکز (تمرکزی)
عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی
برای مشاهده توضیحات فایل پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل باکیفیت پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف روی دکمه زیر کلیک نمائید
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی
✔️ خرید از فروشگاه سیدا بزرگترین و معتبرترین فروشگاه فایل ایران
✔️ دانلود فوری و مستقیم بلافاصله بعد از پرداخت
✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
✔️ پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
✔️ پشتیبانی 24 ساعته پیامکی با شماره 09214087336