گزارش کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء 23 ص
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 107
قیمت: 25000 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 19 صفحه
قسمتی از متن Word (..docx) :
موسسه آموزش عالی خیامگزارش کارآموزیسالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاءفهرست مطالبمقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………. 4 طرح بندی مرکز ………………………………………………………………………………………………………….5اطاق MDF ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 5سالن PCM ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 5سالن تغذیه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 5اطاق کابل ……………………………………………………………………………………………………………………………………. 5سالن سوئیچ ……………………………………………………………………………………………………………….6کلیات سیستم سوئیچ ……………………………………………………………………………………………………………………. 6سالن تجهیزات …………………………………………………………………………………………………………………………….. 6سیستم BAM ……………………………………………………………………………………………………………………………..8پردازش مکالمه ……………………………………………………………………………………………………………………………. 8تجهیزات سالن ……………………………………………………………………………………………………………8جایگاه کاری ……………………………………………………………………………………………………………..9اطلاعات ……………………………………………………………………………………………………………………9مشترکین معمولی …………………………………………………………………………………………………………………………..9مشترکین تلفن همگانی …………………………………………………………………………………………………………………..10سرویس ویژه ………………………………………………………………………………………………………………………………..10خط ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 10 ترانک …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 10 انواع ترانک …………………………………………………………………………………………………………………………………. 10کاربرد ترانک ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 10سیگنالینگ …………………………………………………………………………………………………………………………………… 11کارهای روزانه ثابت ……………………………………………………………………………………………………11تعویض پکیج ………………………………………………………………………………………………………………………………. 11 تغییر log سیستم ………………………………………………………………………………………………………………………… 11ارسال کنتورهای همگانی و خدماتی ……………………………………………………………………………………………….. 11تکمیل و تنظیم دفاتر گزارش …………………………………………………………………………………………………………. 12 کارهای روزانه احتمالی………………………………………………………………………………………………..12مواردی که طی نامه از مراجع بالاتر ارسال می گردد …………………………………………………………………………… 12مواردی که از طریق طرح جامع ارسال می گردد ………………………………………………………………………………… 13کارهای ماهیانه …………………………………………………………………………………………………………… 15کارهای دو ماهه …………………………………………………………………………………………………………. 15ASR & PBX ………………………………………………………………………………………………………… 17ترافیک سنجی ……………………………………………………………………………………………………………. 17ترافیک ابتدائی ………………………………………………………………………………………………………………………………. 17ترافیک انتهائی ………………………………………………………………………………………………………………………………. 17مراحل کار با نرم افزار ترافیک سنجی مراکز C&C08 ……………………………………………………………………… 18ترافیک سنجی مراکز C&C08 جهت مشترکین پرترافیک ……………………………………………………………….. 18ترافیک سنجی مراکز C&C08 جهت یک کد خاص مثل ………………………………………………………………. 19اختصارات ………………………………………………………………………………………………………………… 21فهرست منابع و مآخذ ………………………………………………………………………………………………….. 22 مقدمهامروزه در همه کشورهای جهان مخابرات ، ارتباطات و انتقال اطلاعات در حال پیشرفت و گسترش است و هر روز فناوری جدیدی روی کار می آید. در ایران نیز بدلیل احتیاج بیش از پیش مردم ، سازمانها و وزارتخانه ها مختلف به وسایل ارتباطی ، سعی در پیشرفت هرچه بیشتر وجود دارد.به لحاظ اشتغال ، توسعه و رواج ICT موجب پیدایش مشاغل جدید با کیفیتی نو و برتر می شود.امروزه شبکه های دیگری بالاتر از شبکه محلی قرار می گیرند که امکان سرویس دهی به تمام مشترکین در تمامی نقاط جهان را فراهم می سازد (INNGN…) مهمترین و حساس ترین بخش در یک مرکز تلفن ، سالن دستگاه مرکز می باشد که هسته اصلی مرکز می باشد زیرا تمامی ارتباطات از آنجا شکل میگیرد . بعنوان مثال هنگامی که شما گوشی تلفن خود را برمی دارید صدای بوق (Dial Tone) میشنوید و بعد از آن میتوانید شماره گیری کنید برای همین بوق ساده در هنگام برداشتن تلفن تعداد زیادی سیگنال بین گوشی تلفن شما و مرکز انتقال می یابد که به شما امکان شماره گیری می دهد.یک مرکز تلفن بطور کلی شامل سالن دستگاه ، سالن ام دی اف ، سالن پی سی ام ، اتاق کابل ، اتاق نیرو ، باتری و دیزل می باشد و روال کلی برقراری ارتباط به شکل زیر است :سالن دستگاه وظیفه سوئچینگ و برقراری ارتباط بین مشترکین را بعهده دارد که بعد از سالن دستگاه ارتباط از طریق سالن ام دی اف با اتاق کابل برقرار می گردد و از آنجا به کافو های خارج از مرکز ، سپس به پست های درب منازل و شرکتها و ازآنجا به مشترکین و بالعکس.بعلت پیچیدگی بخشهای مختلف ارتباطات در سالن دستگاه در این گزارش سعی بر این شده است که از جزئیات در مورد سوئیچ این مرکز خودداری شده و بیشتر به کلیات بخشهای مختلف سالن وکارهای انجامی روزانه و ماهیانه توسط کارشناسان سوئیچ بپردازم.این مرکز دارای 40000 شماره تلفن میباشد که از این تعداد 5000 شماره آن مربوط به کافوهای نوری می باشد و باقیمانده شماره های اصلی سوئیچ می باشد که نگهداری این دو بخش بعهده پرسنل مختلف است.
برای مشاهده توضیحات فایل گزارش کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء 23 ص اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل باکیفیت گزارش کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء 23 ص روی دکمه زیر کلیک نمائید
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی
✔️ خرید از فروشگاه سیدا بزرگترین و معتبرترین فروشگاه فایل ایران
✔️ دانلود فوری و مستقیم بلافاصله بعد از پرداخت
✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
✔️ گزارش کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء 23 ص
✔️ پشتیبانی 24 ساعته پیامکی با شماره 09214087336