B2B e-marketplace: an e-marketing framework for B2B commerce
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 0
قیمت: 23000 تومان
بخشی از متن:
![endif]–>
B2Be-marketplace: an e-marketing framework for B2B commerce
دسته بندی: pdf
نوع فایل: pdf ( آماده پرینت)
تعداد صفحه : 20 صفحه
توضیحات فایل :
Abstract:
Purpose– The purpose of this paper is to provide a clear understanding of theperformance of business-to-business (B2B) e-marketplace in conducting e-marketing in the global businessenvironment. The proposed framework is intended to be used as a guide for B2Bfirms especially small and medium sized enterprises (SMEs) who wish to adopt aproactive approach in the use of information and communication technology forbusiness efficiency and competitiveadvantage and those who wish to explore the internet technologies formarketing activities.
Keywords: Small tomedium-sized enterprises Business-to-business marketing Marketing InternetCommunication technologies Competitive advantage Author(s): Woon Kian Chong Mathew ShafaghiChristopher Woollaston and Vincent Lui
Source: Marketing Intelligence &Planning. Vol. 28 No. 3 2010 Subject: مدیریت بازاریابی Category: مقاله مجله Release Date: 2010
برای مشاهده توضیحات فایل B2B e-marketplace: an e-marketing framework for B2B commerce اینجا کلیک کنید
برای دانلود فایل باکیفیت B2B e-marketplace: an e-marketing framework for B2B commerce روی دکمه زیر کلیک نمائید
✔️ دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی
✔️ خرید از فروشگاه سیدا بزرگترین و معتبرترین فروشگاه فایل ایران
✔️ دانلود فوری و مستقیم بلافاصله بعد از پرداخت
✔️ دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
✔️ B2B e-marketplace: an e-marketing framework for B2B commerce
✔️ پشتیبانی 24 ساعته پیامکی با شماره 09214087336